Bedrijven
Bekijk de vacatures

Werken bij
Contact Center Live

Door de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van multichannel klantcontact en CRM is innovatie een must. Dat vraagt om eenvoudige, flexibele en complete oplossingen.

Contact Center Live biedt custom-made totaaloplossingen aan organisaties binnen de contact center branche zodat zij hun eindklanten snel en gericht kunnen bedienen.

“Bij CCL bieden we iedereen de kans zichzelf te zijn en zich te ontwikkelen. We hebben een relatief kleine club waarbij het teambelang voorop staat. Van startende Saas aanbieder zijn we nu een professioneel bedrijf met verschillende klantcontact diensten.”

Marnix

Operations Manager
icon-marker-2 Created with Sketch. Gevestigd in Naarden
Opgericht in 2007
14 medewerkers
icon-age Created with Sketch. Gem. leeftijd: 37
icon-globe Created with Sketch. Internationaal actief
Innovatieve organisatie
Onze ervaren consultants en programmeurs vormen een hecht team dat altijd ‘aan’ staat. ‘Dat kan niet’, kennen we niet bij Contact Center Live.

Ik ben bij Contact Center Live gestart om de veelzijdigheid, het is meer dan alleen achter de computer zitten en programmeren. Dus mee denken met processen, nieuwe ontwikkelingen, met de klant mee denken. Daarnaast krijg je voldoende (nieuwe) uitdagingen. Het is een veelzijdig bedrijf met leuke collega’s en een goede sfeer.

Marco

Technisch Consultant developer

De informele sfeer sprak mij aan en vanwege de mogelijkheden om mij te ontwikkelen op het gebied van consultancy ben ik hier gestart. Waarom ik anderen zou aanraden om onze collega te worden? Fijne informele sfeer met korte lijntjes, genoeg doorgroeimogelijkheden en je wordt gestimuleerd en geholpen om jezelf te blijven ontwikkelen.

Bruce

Consultant/Zendesk specialist

Ik ben hier gestart omdat ik het gevoel kreeg dat CCL mij de kansen kon bieden om verder door te groeien en een specialist te worden in het oplossen van Klantenservice-gerelateerde vraagstukken voor klanten. Ik zou anderen aanraden om hier te starten voor de variatie van klanten en werkzaamheden binnen Contact Center Live, de saucijzenbroodjes voor de lunch en het samen lachen op kantoor.

Mark

Consultant/Zendesk specialist

Na mijn carrière in de horeca wilde ik meer rust en stabiliteit voor mijn gezin. Computers waren mijn hobby. Bij Contact Center Live heb ik hier mijn werk van kunnen maken. Ik heb me vanaf de helpdesk doorontwikkeld naar Operationeel manager in bijna 7 jaar. We bieden iedereen de kans zichzelf te zijn en zich te ontwikkelen. We hebben een relatief kleine club waarbij het teambelang voorop staat. Van startende Saas aanbieder zijn we nu een professioneel bedrijf met verschillende diensten.

Marnix

Operations Manager