Contact Center Live

  • IJsselmeerweg 1, Naarden

  • Categorieën Systeembeheer
  • Vacatures 1

Wie is Contact Center Live?

Contact Center Live biedt dé totaaloplossing voor het efficiënt en effectief afhandelen van telefoon- en internetverkeer. Dit pakket bestaat uit maatwerk software, VoIP telefonie, services beheer, support en trainingen. Contact Center Live is een volledig web-based multichannel Contact Center oplossing (SaaS) die toegankelijk is via de standaard internetbrowser Internet Explorer. Zo zijn wij de oplossing voor remote sites en thuiswerkers.

 

Contact Center Live streeft ernaar alle klantcontacten voor opdrachtgevers te optimaliseren. Dit realiseren wij door het optimaal inzetten van software, telecom, verbindingen en diensten.

 

Werken bij Contact Center Live

Gevestigd langs de A1 werken wij met een team van 15 medewerkers aan diverse nationale en internationale klantopdrachten ten behoeve van netwerk en systeembeheer. Onze klanten bevinden zich in Europa, maar ook in bijvoorbeeld Suriname. Mede hierdoor is werken bij CCL heel dynamisch en afwisselend!

 

Waarom werken bij Contact Center Live?

,    Je krijgt een vast contract
    Start Salaris tussen €2500,- € 3.500,- bruto p/m
    Vakantiegeld 8,5 %
    Bonussen
    Pensioen
    Auto van de zaak
    Laptop-, smartphone- en internet vergoeding
    Doorgroeimogelijkheden naar het zelfstandig beheren van internationale projecten
    Opleidingsmogelijkheden binnen CCL
    Flexibele werktijden
    Gezamenlijke lunch van de zaak. (kleine bedragen)

 

Voorbeelden van onze opdrachtgevers zijn

 

 

 

 

Onze technische stack

SQL

VMWare

Linux

Windows Server

Cisco

 

Ontmoet je collega’s

  • Arie Sercan

    Manager Operations

  • Marnix Somers

    Systeem en applicatie beheerder

  • Edgar Aliar

    System & Application Support