

Toelevering Online
Senior PHP Developer
- Full-time
Na een uitgebreide training waarin je zoveel mogelijk ins en outs van de organisatie en het systeem leert doorgronden, ga je aan de slag als developer met hierin consultancy taken. Je bent betrokken bij het complete traject; dat begint met samen met een accountmanager naar de klant toe te gaan. Vervolgens adviseer je de klant over de beste oplossing (maatwerkkoppelingen) en stel je functionele (en eventueel technische) ontwerpen op. Je bewaakt de ontwikkeling van het uiteindelijke product en verzorgt en coördineert de implementatie ervan. Ten slotte neem je ook de nazorg voor je rekening.
Je ontwikkelt extensies op het softwarepakket en zorgt voor de implementatie, het onderhoud en het up-to-date houden ervan. Daarnaast ondersteun je onze supportafdeling. Â
Werken bij Contact Center Live is meer dan alleen achter de computer zitten en programmeren. Dus mee denken met processen, nieuwe ontwikkelingen, met de klant mee denken.
Stel je voor. Voor een klant moet de applicatie worden aangepast. Er moet op de login een lockout policy komen. Een inactivity time-out en een audit log. Tijdens het inrichten bedenk je dat het ook wenselijk is dat er bij een van deze acties het ook wenselijk is om een alert te versturen. Hoe ga je hier mee om?
Het is mogelijk om door te groeien naar een senior functie. CCL werkt met Hermes.net, Zendesk en Zoho. CCL is een innovatief bedrijf en zoekt continu naar nieuwe opportunities. Binnen CCL stimuleert men sterk kennisverbreding d.m.v. uitdagende cases en het bieden van trajecten voor zelfontwikkeling (d.m.v. zelfstudie en opleiding).
Door de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van multichannel klantcontact en CRM is innovatie een must. Dat vraagt om eenvoudige, flexibele en complete oplossingen.
Contact Center Live biedt custom-made totaaloplossingen aan organisaties binnen de contact center branche zodat zij hun eindklanten snel en gericht kunnen bedienen.
Bekijk het bedrijfsprofielOnze ervaren consultants en programmeurs vormen een hecht team dat altijd ‘aan’ staat. ‘Dat kan niet’, kennen we niet bij Contact Center Live.
Wanneer je bij ons in dienst treedt ontvang je een contract van een jaar, met daarbij 2 maanden proeftermijn. Indien het goed bevalt, zullen we daarna overgaan tot een vast contract.
Het eerste gesprek, na een telefonische kennismaking, voer je met Marnix, de Operationeel Manager.
Twijfel niet, stel gerust een vraag. Wij helpen je graag verder.