Jobboard

Technisch Consultant

Stel een vraag
Contact Center Live

Technisch Consultant

  • icon-marker Created with Sketch. Actief in Nederland met een internationale klantenkring
  • icon-clock Created with Sketch. Full-time
Vereisten
  • 3 tot 5 jaar ervaring en mbo+/hbo denk- en werkniveau
  • Kunnen maken van functionele, technische ontwerpen en documentatie.
  • Kennis en ervaring van onder andere WCF, ASP.NET, IIS Manager, Object Oriented Programming, Javascript, SQL, HTML, jQuery
  • Kennis van en ervaring Crystal reports is een pré.
Aanbod
  • icon-dot Created with Sketch. Salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring
  • icon-dot Created with Sketch. Werkweek van 40 uur
  • icon-dot Created with Sketch. 24 vakantiedagen
  • icon-dot Created with Sketch. Persoonlijke opleidingsmogelijkheden
  • icon-dot Created with Sketch. Andere voordelen als een leaseauto, laptop en telefoon van de zaak
Werkzaamheden
  • 15% Extensies ontwikkelen op softwarepakket
  • 40% Implementatie / onderhoud / update extensies
  • 20% Ontwikkelen maatwerkkoppelingen / Webservices
  • 25% Ondersteunen support
Bekijk meer
Bekijk minder

Vacature

Na een uitgebreide training waarin je zoveel mogelijk ins en outs van de organisatie en het systeem leert doorgronden, ga je aan de slag als developer met hierin consultancy taken. Je bent betrokken bij het complete traject; dat begint met samen met een accountmanager naar de klant toe te gaan. Vervolgens adviseer je de klant over de beste oplossing (maatwerkkoppelingen) en stel je functionele (en eventueel technische) ontwerpen op. Je bewaakt de ontwikkeling van het uiteindelijke product en verzorgt en coördineert de implementatie ervan. Ten slotte neem je ook de nazorg voor je rekening.

Je ontwikkelt extensies op het softwarepakket en zorgt voor de implementatie, het onderhoud en het up-to-date houden ervan. Daarnaast ondersteun je onze supportafdeling.  

  1. 1 Extensies ontwikkelen op softwarepakket
  2. 2 Implementatie / onderhoud / update extensies
  3. 3 Ontwikkelen maatwerkkoppelingen / Webservices
  4. 4 Ondersteunen support
Werken bij Contact Center Live is meer dan alleen achter de computer zitten en programmeren. Dus mee denken met processen, nieuwe ontwikkelingen, met de klant mee denken.

Marco

Technisch Consultant developer

Agenda

Marco

Technisch Consultant developer
Ma
Di
Wo
Do
Vr
08:30
09:30
10:30
11:30
12:30
13:30
14:30
15:30
16:30
Standup Meeting met Collega’s via Teams
08:30 09:30
i
Support helpdesk ondersteunen
09:30 10:30

Ondersteunen van de helpdesk bij gebruikersvragen en issues

Adhoc tijd
10:30 11:30
Maatwerk opdracht Klant
11:30 15:30
Live zetten automatisch oplaad proces
15:30 16:30
Support helpdesk ondersteunen
16:30 17:30
Standup Meeting met Collega’s via Teams
08:30 09:30
Support helpdesk ondersteunen
09:30 10:30
i
Adhoc tijd
10:30 11:30

Altijd rekening houden dat er onverwachte zaken voorbij kunnen komen

Maatwerk opdracht Klant
11:30 15:30
Conference call nieuw project
15:30 16:30
Support helpdesk ondersteunen
16:30 17:30
Standup Meeting met Collega’s via Teams
08:30 09:30
Support helpdesk ondersteunen
09:30 10:30
Adhoc tijd
10:30 11:30
i
Maatwerk opdracht Klant
11:30 15:30

Werken aan een bestaand project om een aanpassing/update te doen.

Maatwerk klant B
15:30 17:30
i
Standup Meeting met Collega’s via Teams
08:30 09:30

Dagelijkse call van 15 a 20 minuten waarin alle collega’s de highlights van hun planning delen.

Support helpdesk ondersteunen
09:30 10:30
Adhoc tijd
10:30 11:30
Maatwerk opdracht Klant
11:30 15:30
Support helpdesk ondersteunen
15:30 17:30
Standup Meeting met Collega’s via Teams
08:30 09:30
Support helpdesk ondersteunen
09:30 10:30
Adhoc tijd
10:30 11:30
i
3de lijn meeting
11:30 13:30

Meeting met de Operationeel Manager, technische consultants en Zendesk specialisten. Hierin worden lopende issues besproken, changes besproken, en new oppurtunities besproken.

Maatwerk opdracht Klant
13:30 15:30
Support helpdesk ondersteunen
15:30 17:30

Praktijkvoorbeeld

Stel je voor. Voor een klant moet de applicatie worden aangepast. Er moet op de login een lockout policy komen. Een inactivity time-out en een audit log. Tijdens het inrichten bedenk je dat het ook wenselijk is dat er bij een van deze acties het ook wenselijk is om een alert te versturen. Hoe ga je hier mee om?

Doorgroeimogelijkheden

Het is mogelijk om door te groeien naar een senior functie. CCL werkt met Hermes.net, Zendesk en Zoho. CCL is een innovatief bedrijf en zoekt continu naar nieuwe opportunities. Binnen CCL stimuleert men sterk kennisverbreding d.m.v. uitdagende cases en het bieden van trajecten voor zelfontwikkeling (d.m.v. zelfstudie en opleiding).

Werken bij
Contact Center Live

Door de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van multichannel klantcontact en CRM is innovatie een must. Dat vraagt om eenvoudige, flexibele en complete oplossingen.

Contact Center Live biedt custom-made totaaloplossingen aan organisaties binnen de contact center branche zodat zij hun eindklanten snel en gericht kunnen bedienen.

Bekijk het bedrijfsprofiel
icon-marker-2 Created with Sketch. Gevestigd in Naarden
Opgericht in 2007
14 medewerkers
icon-age Created with Sketch. Gem. leeftijd: 37
icon-globe Created with Sketch. Internationaal actief
Innovatieve organisatie

Collega’s

Marco Technisch Consultant developer

Ik ben bij Contact Center Live gestart om de veelzijdigheid, het is meer dan alleen achter de computer zitten en programmeren. Dus mee denken met processen, nieuwe ontwikkelingen, met de klant mee denken. Daarnaast krijg je voldoende (nieuwe) uitdagingen. Het is een veelzijdig bedrijf met leuke collega’s en een goede sfeer.

Bruce (43) Consultant/Zendesk specialist

De informele sfeer sprak mij aan en vanwege de mogelijkheden om mij te ontwikkelen op het gebied van consultancy ben ik hier gestart. Waarom ik anderen zou aanraden om onze collega te worden? Fijne informele sfeer met korte lijntjes, genoeg doorgroeimogelijkheden en je wordt gestimuleerd en geholpen om jezelf te blijven ontwikkelen.

Mark (30) Consultant / Zendesk specialist

Ik ben hier gestart omdat ik het gevoel kreeg dat CCL mij de kansen kon bieden om verder door te groeien en een specialist te worden in het oplossen van Klantenservice-gerelateerde vraagstukken voor klanten. Ik zou anderen aanraden om hier te starten voor de variatie van klanten en werkzaamheden binnen Contact Center Live, de saucijzenbroodjes voor de lunch en het samen lachen op kantoor. 

Marnix (38) Operations Manager

Na mijn carrière in de horeca wilde ik meer rust en stabiliteit voor mijn gezin. Computers waren mijn hobby. Bij Contact Center Live heb ik hier mijn werk van kunnen maken. Ik heb me vanaf de helpdesk doorontwikkeld naar Operationeel manager in bijna 7 jaar. We bieden iedereen de kans zichzelf te zijn en zich te ontwikkelen. We hebben een relatief kleine club waarbij het teambelang voorop staat. Van startende Saas aanbieder zijn we nu een professioneel bedrijf met verschillende klantcontact diensten.

Onze ervaren consultants en programmeurs vormen een hecht team dat altijd ‘aan’ staat. ‘Dat kan niet’, kennen we niet bij Contact Center Live.

Contractvormen

Wanneer je bij ons in dienst treedt ontvang je een contract van een jaar, met daarbij 2 maanden proeftermijn. Indien het goed bevalt, zullen we daarna overgaan tot een vast contract.

Sollicitatieproces

Het eerste gesprek, na een telefonische kennismaking, voer je met Marnix, de Operationeel Manager.

Marnix

Operations Manager
  1. 1 Sollicitatie
  2. 2 Telefonische kennismaking
  3. 3 1e gesprek met Operationeel Manager
  4. 4 2e gesprek met Operationeel Manager en Technisch consultant (case)
  5. 5 3e gesprek met Operationeel Manager en Directeur
  6. 6 Contractvoorstel
  7. 7 In dienst

Word jij onze
nieuwe collega?

Twijfel niet, stel gerust een vraag. Wij helpen je graag verder.

Technisch Consultant

Contact Center Live — Nederland met een internationale klantenkring

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Sluiten
icon-minus copy Created with Sketch.

Stel een vraag

Contact Center Live

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Terug naar de vacature