Jobboard

Technisch Support Specialist

Stel een vraag
R&R WFM

Technisch Support Specialist

  • icon-marker Created with Sketch. Actief in
  • icon-clock Created with Sketch.
Vereisten
  • Je beschikt over een afgerond HBO diploma en hebt 3-5 jaar relevante werkervaring.
  • Passie voor IT en support dienstverlening: je vindt het leuk en uitdagend om servicegericht bezig te zijn en klanten verder te helpen met technische knelpunten en vragen bij het gebruik van onze software.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Engelse taal. De Duitse taal is een pre.
  • Kennis van de volgende begrippen: SSO, Rest en Soap Interfaces, VPN’s, Active Directory (AD); Netwerken; Federated Identity (FID).
  • Je bent klantvriendelijk, klantgericht, stressbestendig, flexibel, communicatief vaardig en je bent in staat om door te vragen naar de werkelijke problemen die spelen bij de klant.
Aanbod
  • icon-dot Created with Sketch. €3000 - €4500,- bruto p/m, afhankelijk van jouw ervaring vraag specificatie aan
  • icon-dot Created with Sketch. Een werklaptop en werktelefoon
  • icon-dot Created with Sketch. Je komt terecht in een gezellig, informeel team
  • icon-dot Created with Sketch. Alle ruimte en vrijheid voor initiatieven
Bekijk meer
Bekijk minder

Vacature

Wij zijn op zoek naar een Technisch Support Specialist. Als Technisch Support Specialist draag je zorg voor alle voorkomende technische vragen van onze klanten. Soms zijn dit eenvoudige vragen, en bij meer ervaring en kennis ook meer en meer complexere vragen. Je hebt de wil om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en voelt goed aan welke houding en communicatie van belang is om onze klanten van dienst te zijn voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid.
Je fungeert als het aanspreekpunt voor je collega’s met uiteenlopende technische vragen over onder andere interfaces en configuraties. Maar je doet nog veel meer; je bent namelijk ook verantwoordelijk voor allerlei andere werkzaamheden zoals het registreren en rapporteren van vragen, problemen en klantreacties. Je draagt zorg voor oplossingen, één en ander in samenwerking met je team of indien nodig met de afdeling R&D. Het doen van configuratie wijzigingen, begeleiden van changes en migraties bij klanten en het maken van van risico- en impactanalyses behoren ook tot je verantwoordelijkheden.

Vaak zul je werken vanuit ons kantoor in Veenendaal en krijg je de technische vraagstukken binnen via Topdesk, maar bij complexere vraagstukken kan het ook voorkomen dat je op bezoek gaat bij onze klanten.

  1. 1 Een zeer afwisselende functie met veel klantcontact
  2. 2 Je voorziet jouw collega’s en klanten van advies en ondersteuning
  3. 3 Bij complexere vraagstukken voorzie je de klant van de beste ondersteuning en ga je daar op bezoek
Wij zijn een enthousiast team, dat je met open armen zal ontvangen. Je krijgt hierbij ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven.

Doorgroeimogelijkheden

Als kennis gedreven organisatie bieden we je volop de mogelijkheid om trainingen, seminars en conferenties te volgen. We organiseren zelf ook periodieke (kennis)sessies om bij te blijven en iedereen op de hoogte te houden van ontwikkelingen. We vinden het belangrijk dat jij de vrijheid en mogelijkheid ervaart, om het beste uit jezelf te halen!

  1. 1 Jouw ambitie

Werken bij R&R WFM

R&R staat voor Retail & Result. Onze WFM software en services dragen bij aan het slimmer plannen van personeel. R&R helpt zelfstandige ondernemers en formules om een balans te vinden tussen loonkosten en productiviteit. Een juiste balans heeft een positieve uitwerking op de winkelbeleving en daardoor ook op de klanttevredenheid.

Bekijk het bedrijfsprofiel
Naast hard werken, maken we ook veel lol met elkaar. We organiseren regelmatig activiteiten om elkaar nog beter te leren kennen en plezier met elkaar te beleven.

Contractvormen

Bij R&R WFM start je met een jaar contract. Wanneer wij elkaar in die goed hebben leren kennen en de samenwerking van beide kanten goed bevalt, verbinden wij elkaar met een vast contract.

Dienstverband
i

Wanneer wij elkaar in die goed hebben leren kennen en de samenwerking van beide kanten goed bevalt, verbinden wij elkaar met een vast contract.

Sollicitatieproces

Spreken wij als organisatie jou nu echt aan? Solliciteer! We komen er graag tijdens een kennismakingsgesprek achter of er een klik is. Zo ja, dan bespreken we de functie graag inhoudelijk met je. Na twee goede gesprekken doen we jou een voorstel!

  1. 1 Sollicitatie
  2. 2 Eerste kennismaking
  3. 3 Tweede gesprek
  4. 4 Contractvoorstel

Word jij onze
nieuwe collega?

Twijfel niet, stel gerust een vraag. Wij helpen je graag verder.

Sluiten
icon-minus copy Created with Sketch.

Vraag specificatie aan

R&R WFM

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Terug naar de vacature

Technisch Support Specialist

R&R WFM

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Sluiten
icon-minus copy Created with Sketch.

Stel een vraag

R&R WFM

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Terug naar de vacature