Jobboard

Integratie Consultant

Stel een vraag
Contact Center Live

Integratie Consultant

  • icon-marker Created with Sketch. Actief in Naarden
  • icon-clock Created with Sketch. Full-time
Vereisten
  • Je denkt en werkt op mbo/hbo-niveau
  • Kennis van en ervaring met HTML / Javascript
  • Gedegen kennis van SQL Server (bij voorkeur MCSA MS-SQL)
  • Goede kennis en toepassing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, flexibiliteit en stressbestendigheid
  • Ambitie om mee te denken in het verkennings- en transitieproces naar gebruik van nieuwe technologieën
  • Je bent reisbereid en in bezit van rijbewijs B
Aanbod
  • icon-dot Created with Sketch. Salaris €2.500 - €4.000 (dit is afhankelijk van jouw kennis en ervaring)
  • icon-dot Created with Sketch. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een auto, laptop en telefoon
  • icon-dot Created with Sketch. Informele werksfeer in een gemotiveerd en enthousiast team van collega’s
  • icon-dot Created with Sketch. Doorgroeimogelijkheden
  • icon-dot Created with Sketch. Uitdagende projecten
  • icon-dot Created with Sketch. Hybride werken (zowel thuis als op kantoor)
  • icon-dot Created with Sketch. Mogelijkheid om je thuiswerkplek in te richten
  • icon-dot Created with Sketch. Mogelijkheden voor cursussen en/of opleidingen
  • icon-dot Created with Sketch. Pensioenregeling
  • icon-dot Created with Sketch. Bonusregeling
Werkzaamheden
  • 10% Trainingen / Demo’s
  • 10% Overleg
  • 30% Klantcontact
  • 40% Ondersteuning
Bekijk meer
Bekijk minder

Vacature

Klaar voor een nieuwe uitdaging als consultant? Bij Contact Center Live krijg je de kans om jouw passie voor klantcontact en technologie te combineren in een team van innovatieve denkers. We streven naar het verbeteren van klantbeleving en we hebben iemand nodig die daar vol passie aan wil bijdragen

Als Integratie Consultant bij Contact Center Live ben je verantwoordelijk voor het complete traject van klantbeleving. Vanaf het eerste klantcontact tot aan nazorg ben jij betrokken bij het gehele proces. Je adviseert de klant over de beste oplossing voor maatwerkkoppelingen en stelt functionele en technische ontwerpen op. Het is daarom belangrijk dat je makkelijk kunt communiceren met de klant. Vervolgens bewaak en coördineer je de implementatie van het product. Je zorgt voor de implementatie van nieuwe klanten binnen Zendesk en Hermes.NET en onderhoudt en update deze klanten. Je ondersteunt ook onze supportafdeling bij het oplossen van technische vraagstukken. Zelfstandig en gestructureerd is daarbij van belang. 

Als Integratie Consultant ben je ook verantwoordelijk voor het geven van demo’s en trainingen aan zowel prospecten als bestaande klanten. Je wordt intern opgeleid voor Zendesk en moet hiervoor een certificering halen. Deze functie biedt ruimte voor zowel het technische als het commerciële aspect, dus het is belangrijk dat je beide aspecten leuk vindt.

Bij Contact Center Live krijg je de vrijheid om je dag zelf in te delen en je eigen invulling te geven aan je werkzaamheden. We hebben een informele cultuur met korte lijnen en iedereen kan meedenken in het proces. Je werkt twee vaste dagen op kantoor en de derde dag plan je klantafspraken. Thuiswerken is ook mogelijk.

  1. 1 Beheren van klantbelevingstrajecten, inclusief advies en nazorg
  2. 2 Adviseren en begeleiden bij maatwerkkoppelingen
  3. 3 Verzorgen van demo’s, trainingen en ondersteuning voor prospects en klanten
“Ik vind het geweldig om bij CCL te werken vanwege de variatie aan mensen die ik ontmoet en de diverse uitdagingen en puzzels die ik elke dag in de wereld van klantcontact kan oplossen. Geen dag is hetzelfde, en dat houdt me gemotiveerd en enthousiast om elke nieuwe werkdag aan te gaan.”

Mark

Integratie Consultant

Doorgroeimogelijkheden

Bij Contact Center Live zijn we ervan overtuigd dat de persoonlijke groei en ontwikkeling van onze medewerkers essentieel zijn voor ons succes. Daarom moedigen we onze medewerkers aan om zich voortdurend te ontwikkelen en nieuwe vaardigheden te leren. Er is geen vast budget voor opleidingen, maar als je een relevant programma wilt volgen, ondersteunen we je graag.

Als Integratie Consultant krijg je de unieke kans om je kennis en vaardigheden op het gebied van Zendesk te vergroten en te ontwikkelen. We bieden interne opleidingen aan waarbij je certificeringen kunt behalen. Bovendien zul je demo’s en trainingen geven aan zowel nieuwe als bestaande klanten, waardoor je je commerciële en technische vaardigheden kunt aanscherpen. Deze functie biedt volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling op alle gebieden.

  1. 1 Ondersteuning bij relevante opleidingen
  2. 2 Unieke kans voor Zendesk kennisontwikkeling, incl. certificeringen, demo’s en trainingen

Werken bij Contact Center Live

Bij Contact Center Live komen klantbeleving en innovatie samen. Bij ons draait het allemaal om het helpen van organisaties om hun klantenservice naar nieuwe hoogten te tillen. We zijn een team van ervaren consultants en programmeurs die altijd ‘aan’ staan en die klantcontact niet als iets oppervlakkigs zien, maar als een proces waarbij we betrokken zijn bij elke stap. We hebben al meer dan 15 jaar bewezen dat efficiëntie, betaalbaarheid en winstgevendheid kunnen samengaan met persoonlijke aandacht voor onze klanten.

Maar wat ons écht uniek maakt, is ons team en onze no-nonsense mentaliteit. Bij Contact Center Live krijg je de vrijheid om jezelf te zijn en om te werken op een manier die bij jou past. We hebben een informele cultuur waarin korte lijnen de norm zijn en waarin meedenken met het proces wordt gestimuleerd. Of je nu op kantoor bent of thuis werkt, iedereen wordt aangemoedigd om het contact met de klant te onderhouden op een manier die bij hen past.

Bij Contact Center Live werk je niet alleen als een consultant of programmeur, maar als een collega van onze klanten. We dompelen ons onder in de organisatie van de klant en denken mee alsof het om onze eigen organisatie gaat. Dit betekent dat we samenwerken om de best mogelijke resultaten te behalen en successen te vieren als team.

Bekijk het bedrijfsprofiel
“Kom werken bij Contact Center Live en ontdek een wereld vol mogelijkheden. Hier vind je niet alleen een dynamische werkomgeving en boeiende gesprekken, maar ook volop kansen voor persoonlijke groei, professionele ontwikkeling en een hecht team dat jouw succes ondersteunt.”

Marnix

Operations Manager
Actief in en buiten Nederland
Opgericht in 2007
icon-marker-2 Created with Sketch. Hoofdkantoor in Naarden
15 medewerkers
icon-age Created with Sketch. Gemiddelde leeftijd 40
Wij leveren niet alleen onze producten, maar wij dompelen ons onder in een organisatie en denken mee alsof het om onze eigen organisatie gaat, pragmatisch, snel en met een no-nonsense mentaliteit. Daardoor kan bij ons – bijna – alles!

Contractvormen

Wij bieden flexibele contractvormen aan die aansluiten bij jouw wensen. Onze standaard is een jaarcontract met een proefperiode van een maand, gevolgd door een vast contract. Bij ons kan – bijna – alles!

Sollicitatieproces

Het sollicitatieproces bevat een gesprek met Marnix en een vervolggesprek met het management consultancy team. Als beide partijen een positieve indruk hebben, wordt er een contract opgesteld in overleg met de directie. We willen deze gesprekken bij voorkeur op kantoor in Naarden voeren.

Marnix

Operations Manager

Word jij onze
nieuwe collega?

Twijfel niet, stel gerust een vraag. Wij helpen je graag verder.

Integratie Consultant

Contact Center Live — Naarden

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Sluiten
icon-minus copy Created with Sketch.

Stel een vraag

Contact Center Live

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Terug naar de vacature