Jobboard

Support Engineer

Stel een vraag
CRMCompany

Support Engineer

  • icon-marker Created with Sketch. Actief in Hengelo (O)
  • icon-clock Created with Sketch. Full-time
Vereisten
  • Minimaal mbo niveau 4 denk- en werkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve vaardigheden
  • Persoonlijke vaardigheden: klantgericht, accuraat, stressbestendig
Aanbod
  • icon-dot Created with Sketch. Salaris €3.000-€3.600 Afhankelijk van jouw ervaring
  • icon-dot Created with Sketch. 36-40 uur per week
  • icon-dot Created with Sketch. 25 vakantiedagen
  • icon-dot Created with Sketch. Opleidingsbudget beschikbaar
  • icon-dot Created with Sketch. Pensioenregeling
  • icon-dot Created with Sketch. Deelnemen aan verschillende activiteiten: gezamenlijke lunch, diner, tripjes of andere spontane activiteiten
Werkzaamheden *Deze kunnen variëren per opdracht
  • 80% Aanspreekpunt voor de klant
  • 20% (Technische) problemen oplossen
Bekijk meer
Bekijk minder

Vacature

Jouw werkzaamheden als Support Engineer zijn erg afwisselend en geen dag is hetzelfde. Dat is nou precies wat dit werk zo leuk maakt. 

Je bent het visitekaartje van onze organisatie en je vervult een belangrijke rol in het waarborgen van een uitstekende klanttevredenheid. Je bent het aanspreekpunt voor technische vragen en problemen van onze klanten en gebruikers. Door middel van je technische kennis en ervaring ben je in staat om snel en efficiënt problemen op te lossen en onze klanten te ondersteunen. Denk aan het installeren van CRM of SQL op een server zetten. 

Je werkt nauw samen met ontwikkelteams en andere afdelingen om te zorgen voor een snelle en efficiënte oplossing van problemen. Je bent proactief en denkt altijd mee om verbeteringen aan te brengen in onze dienstverlening en processen. Het documenteren en opvolgen van technische problemen is een belangrijk onderdeel van je functie en helpt bij het waarborgen van een efficiënte oplossing. Ons pakket biedt vele mogelijkheden en is erg breed, je bent daarom bij ons niet snel uitgeleerd. Je bent niet de eerste die het kantoorpand verlaat en vind het dus niet erg om een extra stap te zetten. Door deze extra stap te creëer je een unieke ervaring voor onze klanten.

  1. 1 Je bent het aanspreekpunt voor technische vragen en problemen
  2. 2 Je bent in staat om snel en efficiënt problemen op te lossen
  3. 3 Je bent proactief en denkt altijd mee om verbeteringen aan te brengen in onze dienstverlening en processen
“Het mooie aan werken bij CRMCompany als support medewerker zijn de zeer diverse werkzaamheden. De ene dag los je de hele dag kleine zaken op en een andere dag ben je weer de hele dag inhoudelijk met 1 punt bezig. Ik vind het zelf erg leuk om mensen te helpen. Dat kan ik meer dan genoeg doen met klanten, maar ook met collega`s. Ook hebben we een erg hecht team waar ik elke dag veel plezier uithaal.”

Tom Schokkenbroek

Manager Customer Service

Doorgroeimogelijkheden

Als Support Engineer is geen dag hetzelfde en leer je elke keer iets nieuws. Het CRM pakket biedt vele mogelijkheden en al deze kennis heb je niet binnen een dag in huis. Wij bieden jou voldoende begeleiding om bekend te worden met het pakket zodat jij zelfverzekerd je werkt kunt uitvoeren en klanten goed te woord kunt staan.

 

 

  1. 1 Leer elke dag iets nieuws
  2. 2 Ontdek de vele opties van ons CRM pakket

Werken bij CRMCompany

CRMCompany is een jong bedrijf boordevol ervaring. Vanuit onze vestiging in Hengelo  bedienen wij de Nederlandse, Belgische en Duitse markt. Dat doen we met een enthousiast team van hoogopgeleide CRM-professionals in een open en ongedwongen sfeer. We zijn niet zomaar collega’s, we zien elkaar als vrienden en er is een grote mate van vertrouwen en respect. Naast de professionele gesprekken vinden we het ook belangrijk om persoonlijke dingen te delen. Dit leidt tot een grote teamspirit en motivatie om samen te werken en te presteren. 

Samen werken we voortdurend aan de beste CRM-oplossingen voor onze klanten. Wij adviseren en begeleiden bedrijven bij commerciële vraagstukken, verzorgen CRM-implementaties, leiden gebruikers op, ondersteunen het management en ontwikkelen voortdurend onze innovatieve software naar de wensen van onze gebruikers. Wij hoeven niet de grootste te zijn. Wel willen wij de beste zijn voor onze klant

Bij CRMCompany zetten wij allemaal een stap extra en iedereen voegt waarde toe op zijn of haar eigen manier. Naast het harde werken vinden wij het ook belangrijk om samen andere dingen te ondernemen. Lunchen, borrelen, of samen uit eten hoort er ook bij. 

Bekijk het bedrijfsprofiel
“Geen IT-achtergrond en wel gaan werken bij een IT-bedrijf, dat was voor mij best een uitdaging. Dat uiteindelijk de overgang heel soepel ging is tekenend voor CRMCompany. De collegialiteit is groot, iedereen staat klaar om je verder te helpen. CRMCompany is een bedrijf waar de lijnen kort zijn en de organisatie plat is, daar voel ik mij bij thuis. De sfeer is ongedwongen en er is veel ruimte voor je eigen invulling en ontwikkeling. Ik ervaar veel vertrouwen en dat is voor mij de basis voor een fijne baan.”

Karin de Vries

Projectmanager
Actief in Nederland
Opgericht in 2002
icon-marker-2 Created with Sketch. Hoofdkantoor in Hengelo (O)
icon-sex Created with Sketch. 70% man 30% vrouw
14 medewerkers
icon-age Created with Sketch. Gemiddelde leeftijd 40 jaar
Jouw werkzaamheden als Support Engineer zijn erg afwisselend en geen dag is hetzelfde. Dat is nou precies wat dit werk zo leuk maakt. 

Contractvormen

Wij bieden jou de zekerheid stabiliteit van een vast contract. Daarbij hoort een proeftermijn van twee maanden. 

Dit biedt jou de ruimte om je te concentreren op je werk en te groeien als Support Engineer, zonder zonder je zorgen te hoeven maken over onzekere contracten of onzekerheid over de toekomst. Wij geloven in het aanbieden van een vast contract, omdat we weten hoe belangrijk stabiliteit en zekerheid is in jouw loopbaan. Wij willen graag onze medewerkers een duurzame toekomst bieden bij onze organisatie. 

Sollicitatieproces

Wij nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek met Manfred en Tom. Dit is een belangrijk onderdeel van ons sollicitatieproces en biedt zowel jou als onze organisatie de mogelijkheid om elkaar beter te leren kennen. Is er een wederzijdse klik? Dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek, samen met de directeur. We houden niet lange trajecten, dus je krijgt meteen daarna van ons een aanbieding. 

Tom Schokkenbroek

Manager Customer Service

Word jij onze
nieuwe collega?

Twijfel niet, stel gerust een vraag. Wij helpen je graag verder.

Support Engineer

CRMCompany — Hengelo (O)

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Sluiten
icon-minus copy Created with Sketch.

Stel een vraag

CRMCompany

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Terug naar de vacature