Jobboard

Technisch Support Consultant

Stel een vraag
Open.nl

Technisch Support Consultant

  • icon-marker Created with Sketch. Actief in Amersfoort
  • icon-clock Created with Sketch. Full-time
Vereisten
  • Minimaal mbo denk- en werkniveau en affiniteit met ICT
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Je bent analytisch en bent in staat helder te communiceren over complexe vraagstukken;
  • Ervaring met ECM-platformen zoals SharePoint, Alfresco of Corsa is een sterke pré.
Aanbod
  • icon-dot Created with Sketch. Salaris €2.700-€4.000 afhankelijk van jouw ervaring
  • icon-dot Created with Sketch. Zeer riante bonusregelig; we delen namelijk onze successen
  • icon-dot Created with Sketch. Flexibele werktijden met de mogelijkheid om 32 of 36 uur per week te werken
  • icon-dot Created with Sketch. Doorgroeimogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf naar onder meer Technisch Consultant
  • icon-dot Created with Sketch. Een gave tijd met leuke, gedreven collega's, veel gezelligheid, uitjes, lunches en feesten
  • icon-dot Created with Sketch. Leaseauto mogelijk
  • icon-dot Created with Sketch. Reiskostenvergoeding (NS-business card)
  • icon-dot Created with Sketch. Laptop en telefoon van de zaak
  • icon-dot Created with Sketch. Thuiswerkvergoeding
Werkzaamheden
  • 50% Klantondersteuning via de servicedesk
  • 50% technische implementatie activiteiten
Bekijk meer
Bekijk minder

Vacature

Wil jij aan de slag bij een jong software-ontwikkelbedrijf in Amersfoort? Waar je impact kunt hebben door organisaties te helpen grip te laten krijgen op hun informatie? Alle kansen krijgt om je te ontwikkelen? Dan ben jij de Technisch Support Consultant die wij zoeken!

Je ondersteunt en helpt onze klanten zowel op afstand als op locatie. Het consultancy en services team bestaat uit 6 collega’s en jullie hebben allemaal hetzelfde doel: excellente dienstverlening! De functietitel is Technisch Support Consultant omdat je veel meer bent dan een servicedeskmedewerker; naast het beantwoorden van klantvragen die binnenkomen op onze servicedesk, ben je ook onderdeel van één of meerdere projectteams waarbij jij tijdens de implementatie de technische uitrol van onze oplossingen bij onze klanten mag verzorgen. Een erg veelzijdige en uitdagende functie waarbij je de klant in de breedste zin van het woord ondersteunt en onze dienstverlening naar een hoger niveau tilt. 

Als Technisch Support Consultant verzorg je onder andere upgrades en installaties van onze oplossingen. Je begint de dag met een stand-up om de dag te bespreken. Het is mogelijk dat je in de ochtend werkt aan tickets voor de klant en om problemen op te lossen en in de middag een implementatie intake hebt met de klant. Uiteraard krijg jij bij ons de vrijheid voor jouw eigen invulling in deze rol.

  1. 1 Je ondersteunt en helpt onze klanten zowel op afstand als op locatie.
  2. 2 Je bent onderdeel van één of meerdere projectteams waarbij jij tijdens de implementatie de technische uitrol van onze oplossingen bij onze klanten mag verzorgen
  3. 3 Je verzorgt de upgrades en installaties van onze oplossingen
“OPEN.nl heeft me de mogelijkheden gegeven om mijn eigen persoonlijke doelen na te streven en om me te specialiseren in wat ik leuk vind binnen de organisatie.”

Rinaldo de Korte

Technisch Consultant

Doorgroeimogelijkheden

Ben jij ambitieus en wil je graag doorgroeien? Wij zijn een snelgroeiend bedrijf en dat biedt verschillende mogelijkheden. Doorgroei vanuit deze rol naar Technisch Consultant behoort zeker tot de mogelijkheden. We organiseren verschillende kennissessies, trainingen en stellen samen jouw persoonlijk ontwikkelingsplan op.

  1. 1 Technisch Consultant
  2. 2 Senior Consultant

Werken bij Open.nl

Wij zijn een groep van drie bedrijven met ieder een eigen go to market en propositie. Socialex, NLX en OPEN.satisfaction. Wij beloven de beste software producten en deskundigheid aan onze klanten. De drijvende kracht achter onze bedrijven zijn ruim 40 ambitieuze consultants en developers. Omdat we deskundigheid, teamspirit en innovatie vooropstellen weten we waar we over praten en blijven we groeien. Bij die groei zijn wij natuurlijk op zoek naar toppers die ons komen versterken!

Dit doen wij met een maatschappelijke insteek. Zo helpen wij het ministerie VWS met hotspot archivering van COVID-19 of het opslaan van schadebehandelingen en bouwschade in Groningen. Wij maken het heel eenvoudig om verschillende informatie op te slaan, terug te vinden en te gebruiken. 

Binnen Open.nl is iedereen gedreven om het beste resultaat te behalen. Productinnovatie, kwaliteit en klantgerichte service zijn onze kracht. We zijn gericht op onze medewerkers en vinden het belangrijk dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft (work hard, play hard). We organiseren verschillende evenementen waaronder skivakanties, een lunch en borrel, kennissessies en trainingen. Wij hebben een groeiambitie, de organisatie is in ontwikkeling en dat biedt perspectief. Wij bieden jou voldoende ruimte voor ideeën en proactiviteit, er zijn namelijk veel mogelijkheden.

Bekijk het bedrijfsprofiel
“OPEN.nl bracht mij niet alleen collega’s waarmee ik met plezier werk. Voor een avondje uit of potje gamen weet ik ze ook te vinden.”

Jeroen Akerboom

Productmanager
Actief in Nederland
Opgericht in 2010
icon-marker-2 Created with Sketch. Hoofdkantoor in Amersfoort
icon-sex Created with Sketch. 70% man 30% vrouw
40 medewerkers
icon-age Created with Sketch. Gemiddelde leeftijd 40 jaar
Ons doel is om organisaties efficiënter en plezieriger te laten werken met informatie en daarvoor realiseren wij toonaangevende software binnen de bedrijven die onderdeel zijn van Open.nl

Contractvormen

Wij bieden jou graag perspectief. Daarom ontvang je een contract voor onbepaalde tijd met een proeftermijn van 2 maanden. 

Sollicitatieproces

Wij komen graag met jou contact! Wanneer Codecareer jou aan ons heeft voorgesteld nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Dit gesprek voer je met Peter. Daarna nodigen we je uit voor een tweede gesprek, samen met een deskundige, waarbij je een assessment gaat maken. Zijn we beide nog steeds enthousiast? Dan doen we jou een aanbod.

 

Rinaldo de Korte

Technisch Consultant

Word jij onze
nieuwe collega?

Twijfel niet, stel gerust een vraag. Wij helpen je graag verder.

Technisch Support Consultant

Open.nl — Amersfoort

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Sluiten
icon-minus copy Created with Sketch.

Stel een vraag

Open.nl

Verstuurd!

Houd je inbox in de gaten, we nemen contact met je op.

Terug naar de vacature